Αρμοδιότητες

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων πελατών για θέματα Software και Hardware και συντονισμός για την επίλυση αιτημάτων.
  • Διαχείριση παραπόνων που αφορούν τεχνικά ζητήματα και συντονισμός για την αντιμετώπισή τους σε συνεργασία με τον/ την Quality Manager.
  • Απομακρυσμένες εκπαιδεύσεις σε πελάτες για τη χρήση των συστημάτων.
  • Παραμετροποίηση τηλεματικού εξοπλισμού και απομακρυσμένη επίλυση τεχνικών hardware θεμάτων
  • Συντονισμός, προγραμματισμός και εποπτεία των εγκαταστάσεων του εξοπλισμού στα σημεία του πελάτη από τεχνικούς συνεργάτες και technical supp

Απαραίτητα προσόντα

  • Τουλάχιστον διετή εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
  • Βασική γνώση ηλεκτροτεχνίας
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Άνεση στη γραπτή έκφραση και στην επικοινωνία μέσω emailΠολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Windows 10, MS Office)
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ σχετικό με το αντικείμενο (π.χ. Ηλεκτρονικής, Αυτοματισμού, Οχημάτων)

Στάθης Βλάχος

CEO



Παναγιώτης Ζήκος

CTO



Παναγιώτης Βλαχάκης

Business Development Manager



Λίλη Δεπούντη

Operations Manager



Ιορδάνης Μπαρμπής

Key Account Manager



SOS ιατροί

Οι SOS ιατροί επέλεξαν την iLink για την ανάπτυξη εξειδικευμένου ERP συστήματος, το οποίο σε συνδυασμό με τεχνολογίες τηλεματικής καλύπτει τις ειδικές απαιτήσεις για την άμεση ανταπόκριση σε κλήσεις ασθενών μέσω του εντοπισμού του κοντινότερου ιαστρού στον ασθενή με την κατάλληλη ειδικότητα.

Υπουργείο Οικονομικών

Το Υπουργείο Οικονομικών επέλεξε σύστημα που αναπτύχθηκε από την iLink για τον έλεγχο του συνόλου των βυτιοφόρων οχημάτων της χώρας.Το σύστημα λειτουργεί στις εγκαταστάσεις της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και υποστηρίζει 18.000 οχήματα, αποτελώντας τη μεγαλύτερη εγκατάσταση παρόμοιου συστήματος στην Ελλάδα και μια από τις μεγαλύτερες πανευρωπαϊκά.